زمینه ساز ظهور ...

یارب نگاهی ڪن ڪھ محتاج نگاهتم ...

زمینه ساز ظهور ...

یارب نگاهی ڪن ڪھ محتاج نگاهتم ...

  • ۰
  • ۰

🌹گفتم:یا صاحب الزمان بیا...
🍃گفت: مگر منتظری؟

🌹گفتم:بله، آقا منتظرم 
🍃گفت: چه انتظاری؟ نه ڪوششی نه تلاشی؛ فقط میگویی آقا بیا...

🌹گفتم: مگر بد است آقا؟
🍃گفت: به جدم حسین هم گفتن بیا؛ اما وقتی آمد، ڪشتنش...

🌹گفتم : پس چه ڪنیم؟
🍃گفت: مرا بشناسید...

🌹گفتم: مگر نمیشناسیم؟
🍃گفت : اگر میشناختید ڪه اینطور گناه نمیڪردید...

🌹گفتم : آقا تو ما را میبخشی؟
🍃 گفت: من هر شب برای شما تا صبح گریه میڪنم...

🌹گفتم : آقا چه ڪنم به تو برسم؟
🍃گفت: ترڪ محرمات، انجام واجبات...همین کافیست

  • ۹۸/۱۰/۰۳
  • مریم سادات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی